مجله آنلاین خوشتیپ‌ها

خوشتیپ‌ها مجله‌ای تخصصی در زمینه مد، پوشاک و زیبایی می‌باشد که درتلاش است با فراهم کردن اطلاعات جامعی در زمینه‌های تهیه پوشاک، راهنمایی برای بهداشت و زیبایی و آموزش مهارت‌های فردی راهنمایی هرچند کوچک برای جوانان ایران‌زمین باشد و از این طریق گام کوچکی در فرهنگ‌سازی افراد جامعه برای حضوری شاداب‌تر و جذاب‌تر در موقعیت‌های مختلف اجتماعی بردارد.

قبل از خرید بوت و چکمه ، بدانیم…

در این مقاله به چند نکته مهم که موقع خرید بوت یا چکمه باید حتما بهش توجه کنیم اشاره می کنیم.

صبح به خرید چکمه نریم!!!

همونطور که همه می دونیم پاهای اغلب افراد بعد از استراحت طولانی مدت شبانه ، کمی کوچکتر از اندازه واقعی خودشون میشن ، به همین خاطر معمولا توصیه میشه که برای خرید کفش صبحها اقدام نکنیم چون ممکنه کفشی رو که در صبح می خریم ، چند ساعت بعد برای پاهامون کوچیک شده باشه و باهاش احساس راحتی نکنیم. این مشکل برای کسانی که مشکل ورم پا دارن خیلی جدی تره…

فضا برای جوراب یادمون نره!!

موقع خرید پوتین یا چکمه اسپرت و غیر رسمی حواسمون به جورابی که می خوایم باهاش بپوشیم هم باشه چون معمولا در فصل سرما همه ما از جورابهای پشمی و زخیم استفاده می کنیم و چون این جورابها معمولا حجم پا رو بیشتر می کنن، بهتره که موقع خرید پوتین و چکمه ، اون رو نیم و یا حتی یک شماره بزرگتر بخریم.

میزان فعالیتمون چقدره؟؟

موقع خرید چکمه و پوتین باید به میزان فعالیت خودمون هم توجه کنیم ، مثلا اگه چکمه رو برای ورزش صبحگاهی در بیرون از خانه می خواهیم، احتیاجی به چکمه خیلی گرم نداریم چون فعالیت زیاد باعث میشه گردش خون در بدنمون زیاد بشه و پاهامون خود به خود گرم بشن.

اندازه پاشنه چکمه چقدر باشه ؟؟؟

چکمه ای که انتخاب می کنیم، بهتره که پاشنه خیلی بلندی نداشته باشه چون احتمال سرخوردن و افتادن روی برف و یخ رو زیاد می کنه.

جنس کفه استاندار چکمه چیه؟؟

حواسمون به کفه و پاشنه چکمه هم باشه، باید دنبال کفه لاستیکی باشیم که قابلیت کششی خوبی رو داشته باشه تا بتونه ما رو از لغزش روی برف و یخ محافظت کنه.

جنس چکمه چی باشه؟؟

معمولا چکمه و بوت هایی که از جنس جیر یا چرم تهیه شدن ، هم شیک و به روز هستن و هم مناسب هوای سرد و مرطوب زمستان هستن.

چکمه ضد آب چه کاربردی داره؟؟

اگه می خوایم چکمه رو در بیرون از خانه بپوشیم و مسیر عبورمون از خیابون های پر برف و گل و لای هست ، به یه چکمه بلند و ضد آب احتیاج داریم.

چه رنگ چکمه ای رو انتخاب کنیم؟

بهتره برای انتخاب رنگ چکمه دقت کنیم، اگه می خوایم چکمه رو بیرون از خونه بپوشیم بهتره از رنگهای تیره مثل قهوه ای و مشکی استفاده کنیم ، چون هم با بیشتر رنگها ست می شن و هم کثیفی رو کمتر نشون می دن .

جالبه در آخر بگم که برای افرادی که تو زمینه تولید کفش و چکمه هستند، به راحتی می توانند با خرید یک دستگاه لیزر از شرکت روتک، که یکی از بهترین عرضه کنندگان دستگاه های برش و حکاکی لیزری تو خاورمیانه هستند؛ چرم مصنوعی و طبیعی رو برش بدید و یا به سلیقه خودتون حکاکی کنید.

خرید بوت و نیم بوت از دیجی کالا

۳.۶/۵ - (۵ امتیاز)
زهرا خدامی هستم، مهندس آی تی، نویسنده، و علاقه مند به پوشاک، مد و زیبایی