مجله آنلاین خوشتیپ‌ها

خوشتیپ‌ها مجله‌ای تخصصی در زمینه مد، پوشاک و زیبایی می‌باشد که درتلاش است با فراهم کردن اطلاعات جامعی در زمینه‌های تهیه پوشاک، راهنمایی برای بهداشت و زیبایی و آموزش مهارت‌های فردی راهنمایی هرچند کوچک برای جوانان ایران‌زمین باشد و از این طریق گام کوچکی در فرهنگ‌سازی افراد جامعه برای حضوری شاداب‌تر و جذاب‌تر در موقعیت‌های مختلف اجتماعی بردارد.

عکس کارتونی طنز از یک عکاس که درحال عکس گرفتن از روبرو و همزمان سلفی گرفتن از خود می باشد.

بهترین روش های خوش عکس بودن

همه ما دوست داریم تو عکس هامون خوب به نظر برسیم ? اما هر چقدر هم که به تیپ ظاهری مون میرسیم بازم به قول یکی از دوستان توی عکس هامون شبیه یه اورانگوتان خسته می‌مونیم تا یه جوون خوشتیپ و باکلاس ?
درست مثل صدا میمونه که هر وقت صدای ضبط شده خودمون رو میشنویم دلمون میخواد از تموم کسایی که صدای ما رو تو این مدت میشنیدن حلالیت بطلبیم ?
البته هیچ کاری نشدنی نیست، آدم بد صدا و بد عکس نداریم، همه میتونن فوتوژنیک باشن، مشکل ما فقط حال و حوصله مطالعه و تمرین و ممارسته.
انقد بده بعضی ها رو میبینیم نه قیافه دارن و نه تیپ ظاهری اما تو عکسا مثل ویل اسمیت و اما واتسون هستن ?
چرا بعضی ها انقدر خوش عکس هستند؟

با ما همراه باشید

چجوری خوش عکس باشیم؟

آرامش داشته باشید و خونسرد باشید

یکی از مهمترین عواملی که باعث میشه عکس شما خوب از آب درنیاد اینه که موقع عکس گرفتن دارید به اینکه عکساتون خوب یا بد میشه فکر میکنید و کمی هم عصبی میشید.

بهترین کار اینه که ریلکس باشید و یه نفس عمیق بکشید، حواستون باشه نفستون رو تو سینه حبس نکنید و همینطور سعی نکنید تمام نفستون رو بیرون بدید، تنفس عادی و معمولی داشته باشید و راحت و با آرامش عکس بگیرید.
عکاس حرفه ای عکاسی هست که بتونه تو این شرایط کمی به شخصی که داره ازش عکس گرفته میشه، آرامش بده و استرسش رو کمتر کنه.

حالا این کار می‌تونه از طریق شوخی کردن باشه، خندوندن طرف مقابل و یا حتی با یه لبخند ساده.

لبخند بزنید

سعی کنید لبخند هیچ وقت از صورت شما نیفته، کم کم از لبخند مصنوعی تبدیل به لبخند واقعی میشه و علاوه بر اینکه باعث میشه به دیگران انرژی مثبت هدیه کنید، بزرگترین خطری که شما رو تحدید میکنه یعنی عکس گرفتن یهویی از شما توسط دیگران دیگه برای شما اهمیتی نداره و هر وقت ازتون عکس بگیرن بخاطر همون خنده ی طبیعی هم که شده عکساتون دوست داشتنی میشه.

البته لبخند مصنوعی هیچ فایده ای نداره و شما باید از ته دل خوشحال باشید و خنده تون روح داشته باشه.

گاهی مشکل سفید نبودن دندان هست که البته اون هم با فوتوشاپ قابل حله و حتی خیلی از عکاس ها پیشنهاد میکنن تو عکستون ردیف بالای دندان هاتون قابل مشاهده باشه.

اگه نتونستید به خنده تون روح بدید بهتره بجای خنده مصنوعی حالت ساده و ریلکس و بدون لبخند به خودتون بگیرید چون لبخند مصنوعی تو عکس از دو کیلومتری معلومه.

البته منظورم این نبود که عبوس و اخمو و بداخلاق باشید، معمولی و ریلکس باشید.

بالاخره یه چیز خنده دار یا دوست داشتنی تو دنیا وجود داره که وقتی بهش فکر کنید برای چند ثانیه لبخند بزنید یا آرامش خاطر پیدا کنید.

خوشتیپ و مرتب باشید

لباس خیلی مهمه، البته اینجا اهمیت نداره که مارک باشن، مهم اینه که تمیز و مرتب و اتو شده باشن و توی تن شما خوب نشون داده بشن، کم کم با رنگ ها و اینکه چه رنگی با چه رنگی سازگاری داره و چه لباسی با چه لباسی سازگاری داره هم آشنا بشید خوش تیپ و خوش لباس بودن همه جا کمکتون میکنه که یکی از مهمترین اونها موقع عکس گرفته شدن از شماست.

حواستون به آرایش سر و صورتتون باشه

موهای شلخته و نامرتب و صورت بدون آرایش تو حالت طبیعی هم خیلی خوب به نظر نمیرسه، البته بهتره تو آرایش صورتتون خیلی زیاده روی نکنید ولی حتما موهاتون شونه زده و مرتب باشه.

خواب آلوده و کسل نباشید

یکی از بدترین زمان هایی که میتونن با ما شوخی کنن وقتیه که اول صبح بیدار شدیم و گاهی هم به اندازه کافی نخوابیدیم و هنوز صورتمون پف داره یا بی حال هستیم. بدون انرژی بودن قشنگ از توی عکس معلومه. حتی اگه ظاهرتون تمیز و مرتب باشه وقتی سرحال نباشید و ازتون عکس گرفته بشه معمولا تبدیل به یکی از بدترین عکس های شما میشه.

تمرین، تمرین و تمرین

تا میتونید از خودتون عکس بگیرید و مقایسه کنید. از دیگران بخواید ازتون عکس بگیرن و اون ها رو دقیق بررسی کنید. این کار باعث میشه نقطه ضعف های خودتون تو عکس گرفتن به مرور زمان دستتون بیاد و کم کم اون ها رو برطرف کنید. از عکس گرفتن نترسید، قبلا هم اشاره کردم، ترسیدن باعث خراب شدن کار میشه.

 

۵/۵ - (۲ امتیاز)
نویسنده، مترجم و علاقه مند به پوشاک، مد و زیبایی