مجله آنلاین خوشتیپ‌ها

خوشتیپ‌ها مجله‌ای تخصصی در زمینه مد، پوشاک و زیبایی می‌باشد که درتلاش است با فراهم کردن اطلاعات جامعی در زمینه‌های تهیه پوشاک، راهنمایی برای بهداشت و زیبایی و آموزش مهارت‌های فردی راهنمایی هرچند کوچک برای جوانان ایران‌زمین باشد و از این طریق گام کوچکی در فرهنگ‌سازی افراد جامعه برای حضوری شاداب‌تر و جذاب‌تر در موقعیت‌های مختلف اجتماعی بردارد.

رنگ بنفش حرفه ای برای لب

 

زمان کافی صرف کنید تا از بین طیف های مختلف بنفش رژلبی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما هماهنگ باشد. طیفی از رنگ بنفش ممکن است آنقدر با صورت شما ناهماهنگ باشد که شما برای همیشه رنگ بنفش را کنار بگذارید در حالیکه طیف دیگری از این رنگ می تواند بسیار به صورت شما بنشیند. خانم های با پوست تیره و زیتونی باید به سمت بنفش هایی بروند که قرمزی بیشتری در خود دارد و خانم های با رنگ پوست روشن باید بنفشی را انتخاب کنند که به آبی نزدیک تر است.
رژ لب بنفش رژ لبی تیره به حساب می آید و بهترین آرایش چشم با رژ لب تیره آرایش دودی محو است. انتخاب دیگر شما برای آرایش چشم می تواند خط چشم کشیده به سبک آرایش چشم آنجلینا جولی باشد.
وقتی از رژ لب تیره استفاده می کنید داشتن پوست بی نقص بسیار مهم است. با استفاده از کرم پودر و پنکیک پوست صورت خود را به صورت یک دست در بیاورید. پوست باید ظاهری مات و بدون چربی داشته باشد. پوشاندن گونه ها با رژ گونه ی صورتی بسیار ملایم کافی است.

در مهمانی ها هیچ چیز نازیبا تر از رد رژ لب تیره ی شما بر روی لیوانهای صاحب خانه نیست. رژ لبهای تیره ی خود را از نوع با دوام آن انتخاب کنید.
در صورتی که رژ لب شما از نوع با دوام نیست می توانید لبهای خود را با کانسیلر بپوشانید و بعد با خط لب روی لب ها را رنگ کنید.
بسیاری از خانم ها فکر می کنند که رژ لب تیره لب هایشان را نازک تر نشان می دهد. می توانید با رعایت چند نکته لب های خود را پر تر نشان دهید. بعد از اینکه رژ لب زدید بوسیله ی قلمو و کانسیلر اطراف لب خود را بپوشانید و بیرون زدگی ها را درست کنید. سپس مقداری سایه ی سفید و براق به قسمت مرکزی لبهای خود بزنید و لبهای خود را با برق لب بپوشانید. لب های شما پر تر به نظر خواهد آمد.
رژلب بنفش با لباس تیره و موهای تیره و نامرتب چندان جالب نیست. انتخاب مدل مو و لباس مناسب در کنار آرایش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به خصوص خانومهای با موی تیره باید دقت بیشتری در انتخاب مدل مو داشته باشند تا برازندگی خود را حفظ نمایند.

۲.۷/۵ - (۴ امتیاز)
زهرا خدامی هستم، مهندس آی تی، نویسنده، و علاقه مند به پوشاک، مد و زیبایی