مجله آنلاین خوشتیپ‌ها

خوشتیپ‌ها مجله‌ای تخصصی در زمینه مد، پوشاک و زیبایی می‌باشد که درتلاش است با فراهم کردن اطلاعات جامعی در زمینه‌های تهیه پوشاک، راهنمایی برای بهداشت و زیبایی و آموزش مهارت‌های فردی راهنمایی هرچند کوچک برای جوانان ایران‌زمین باشد و از این طریق گام کوچکی در فرهنگ‌سازی افراد جامعه برای حضوری شاداب‌تر و جذاب‌تر در موقعیت‌های مختلف اجتماعی بردارد.

راز داشتن مژه های بلند و حجیم

 

پیشنهادها :

۱ – یک زرده تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری گلیسیرین خوب مخلوط کنید و با گوش پاک کن روی مژه هاتون بمالید و بگذارید یک ساعت بماند، بعد با آب سرد بشویید. این کار رو هفته ای ۳ بار تکرار کنید. زرده تخم مرغ غنی از امگا۳، چربی، ویتامین E و میکرونیوترینیت است که با خشکی و شکنندگی مقابله می کند و باعث می شود مژه های شما سالم، قوی و پرپشت شود. گلیسیرین هم به عنوان نرم کننده عمل می کند و با حفظ رطوبت، مژه ها را نرم و پرپشت نگه می دارد.

۲ – روغن بادام، زیتون و نارگیل را با هم مخلوط کنید و با استفاده از برس ریمل تمیز به مژه ها بمالید. از ریشه شروع کنین، به مدت ۵ ثانیه نگه دارید. این کار را ۴ تا ۵ بار قبل از خواب تکرار کنید. روغن بادام غنی از ویتامین های A،B و E است و باعث تقویت مژه ها می شود. روغن نارگیل، باعث رشد بیشتر و تیره شدن مژه ها می شود. روغن زیتون، غنی از ویتامین E و اسیداولیک است.

۳ – کپسول ویتامین E و ژل آلوئه ورا را خوب با هم مخلوط کنید و با کمک گوش پاک کن به مژه ها بمالید. ویتامین E به رشد و پر حجم شدن مژه ها کمک می کند. آلوئه ورا نیز باعث تغذیه مژه ها می شود.

۴ – وازلین رو به آرامی به مدت ۲ تا ۳ دقیقه به مژه ها بمالید. رطوبت وازلین باعث میشه پوسته های روی پلک ها کم شود. وازلین باعث بهبود جریان خون و در نتیجه رشد مژه ها می شود. خیلی دقت کنید که مواد داخل چشم تان نشود. بهتر است زمانی که از منزل خارج نمی شوید از این روش استفاده کنید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
زهرا خدامی هستم، مهندس آی تی، نویسنده، و علاقه مند به پوشاک، مد و زیبایی